Τρίτη , 23 Απριλίου 2024
elen
Home / Ειδήσεις / Τα σχέδια της κας Κουντουρά για να προωθηθεί ο τουρισμός στη Σάμο και στο Βόρειο Αιγαίο

Τα σχέδια της κας Κουντουρά για να προωθηθεί ο τουρισμός στη Σάμο και στο Βόρειο Αιγαίο

Σχέδιο για να προωθηθεί ο τουρισμός στη Σάμο παρουσίασε η  Αν. Υπουργός Τουρισμού κ. Κουντουρά στη συνάντηση που έγινε την Παρασκευή 4/3/16.

Στη συνάντηση της με τον Δήμαρχο Σάμου κ. Αγγελόπουλο, τον Βουλευτή Σάμου κ. Σεβαστάκη  και την Περιφερειάρχη Βορείου Αιγαίου κ. Καλογήρου,  παρουσίασε μια δέσμη μέτρων η οποία φαίνεται να λαμβάνει υπόψη τα όσα έχουν ζητήσει οι επαγγελματίες του τουρισμού.

Ακολουθεί το σχέδιο των 22 σημείων που στοχεύουν στην αντιστάθμιση των συνεπειών από το προσφυγικό.

1.«Fast-Track Marketing Strategy»: άμεση ανάθεση έργου σε εξειδικευμένες εταιρείες μάρκετινγκ του εξωτερικού με στόχο την έρευνα αγοράς σε χώρες με παραδοσιακά υψηλά επίπεδα επισκεπτών στη χώρα μας όπως και σε αναδυόμενες τουριστικές αγορές (Κίνα, Ρωσία, κλπ.) με τους εξής βασικούς άξονες:
α) την αποτύπωση & ανάλυση της διαμορφωμένης κοινή γνώμης που αφορά τη χώρα, τα νησιά, το αιγαίο και το τοπικό τουριστικό προϊόν σε σχέση πάντα με την τρέχουσα κατάσταση.
β) την αποτύπωση των πλέον συγκριτικών πλεονεκτημάτων των συγκεκριμένων νησιών που αντιμετωπίζουν το πρόβλημα σε σχέση πάντα με τα τελευταία διεθνή trends.
γ) το σχεδιασμό και συνδυασμό απαιτούμενων μέτρων για ανάσχεση των επιπτώσεων της αρνητικής προβολής και τη προσέλκυση νέων επισκεπτών.

2. Οργάνωση παράλληλων και μη, εκδηλώσεων και εκθέσεων στη Σάμο, στην Αθήνα, στην Θεσσαλονίκη, στην Καβάλα και σε άλλες πόλεις που συνδέονται τουριστικά με τη Σάμο

3. Άμεση οργάνωση & χρηματοδότηση δράσεων τουριστικής προβολής στο εξωτερικό απευθείας από τον ΕΟΤ με έμφαση: α) σε ελκυστικά οικονομικά πακέτα & προσφορές για τους επισκέπτες και β) την ελληνική φιλοξενία (σε συνδυασμό με δράση 1)

4. Έλεγχο της ενημέρωσης: Διοργάνωση ειδικών ημερίδων, workshop και crash courses, σε τοπικό επίπεδο, για φορείς, συλλόγους και ΜΜΕ (δημοσιογράφους, blogger, στελέχη Τ.Α., διαμορφωτές κοινής γνώμης, κλπ) με κύρια αποστολή την επιμόρφωση σε θέματα ορθής διαχείρισης πληροφορίας, ενημέρωσης & crisis management με πρακτικές άμεσες, ρεαλιστικές που θα περιορίζουν τη φθορά του Τουριστικού Brand και παράλληλα θα το ενισχύουν με θετικό τρόπο. Παραδείγματα Τομέων Ανάπτυξης:
Crisis Management Response &Training
Crisis Simulation
Social Media Crisis
Strategic Reputation Management Planning
Public Affairs
Public Speaking

5. Κίνητρα για τη βελτίωση αεροπορικών και ακτοπλοϊκών συνδέσεων που θα εξυπηρετούν καλύτερα τις ανάγκες των επισκεπτών και θα προωθήσουν τη συνδεσιμότητα, ταχεία εξυπηρέτηση, τις επιλογές των τουριστικών προορισμών. Ανανέωση και προβολή του κλασσικού «Island Hoping». (Το τελευταίο ίσως με επιφύλαξη καθώς ο όρος / brand “Greek Islands” πιθανόν να φέρει το στίγμα του μεταναστευτικού) Παροχή προσωρινών κινήτρων στις αεροπορικές εταιρείες που πετούν στη Σάμο από το εξωτερικό, είτε με τη μορφή συνδιαφήμισης, είτε με τη μορφή μείωσης ή και κατάργησης των φόρων αεροδρομίου για τους επιβάτες, προκειμένου να αντισταθμιστεί το αυξημένο κόστος.
Κίνητρα για μεγαλύτερη προσέλευση κρουαζιερόπλοιων και παράταση του χρόνου παραμονής στα νησιά. π.χ. ενίσχυση μέτρων ασφαλείας στα λιμάνια με τεχνικά μέσα & υποδομές, ανθρώπινο δυναμικό.

6. Καμπάνια ενημέρωσης στα τουριστικά και ταξιδιωτικά πρακτορεία που να αφορά την ασφάλεια στα νησιά – με επικαιροποιημένα στοιχεία και στατιστικές που να αποδεικνύουν ξεκάθαρα τα συγκριτικά πλεονεκτήματα σε σχέση με άλλους προορισμούς στο εξωτερικό.

7. Έκτακτη επιχορήγηση Δήμων αποκλειστικά για στοχευμένες δράσεις προβολής σε επιλεγμένα μέσα στο εξωτερικό που θα έχουν σχέση με τα αποτελέσματα σχετικής έρευνας (Δράση 1)

8. Συνδρομή στοιχείων και πληροφοριών από το Υπουργείο/ ΕΟΤ όπως λίστα μεγάλων ταξιδιωτικών πρακτορείων στην Ελλάδα και το Εξωτερικό (π.χ. Σύνδεσμος των εν Ελλάδι Τουριστικών & Ταξιδιωτικών Γραφείων – έχουν ζητηθεί και δυστυχώς με απόφαση του Δ.Σ. δεν μας παρέχονται)

9. Δημιουργία κινήτρων σε άμεση συνεργασία του Υπουργείου Τουρισμού, του ΕΟΤ, των φορέων της Τοπικής Αυτοδιοίκησης, των επαγγελματικών ενώσεων & συλλόγων και ειδικότερα των Τουριστικών Πρακτορείων.

Για παράδειγμα:
οικονομικά πακέτα & προσφορές στα έξοδα διαμονής, εκπτωτικά κουπόνια διατροφής, και λοιπών υπηρεσιών εστιατόρια, εισόδους σε αρχαιολογικούς χώρους, μουσεία, πολιτιστικές εκδηλώσεις.
ασφαλιστικές & φορολογικές ρυθμίσεις

10. Τεχνική υποστήριξη & χρηματοδότηση έργων διαχείρισης απορριμμάτων, ανακύκλωσης, πράσινων μορφών ενέργειας τα οποία θα προστατέψουν και θα αναβαθμίσουν φυσικό και ανθρωπογενές περιβάλλον, βελτιώνουν τη ποιότητα ζωής και αποτελούν πλέον βασικό στοιχείο branding τουριστικών προορισμών στους αυξανόμενα ευαισθητοποιημένους επισκέπτες.

11. Στελέχωση, λειτουργία, προστασία και ανάδειξη των πλέον σημαντικών αρχαιολογικών χώρων, μουσείων και πολιτιστικών μνημείων πολλά από τα οποία δεν είναι καν επισκέψιμα ή παρουσιάζουν εικόνα εγκατάλειψης λόγω έλλειψης προσωπικού & πόρων. (Αρχαιολογικός χώρος Ηραίου, Κάστρο Λυκούργου, Ευπαλίνειο Όρυγμα, Αρχαία Τείχη – Μνημεία UNESCO, Μουσείο Βυρσοδεψίας, Πινακοθήκη, κλπ.)

12. Βελτίωση παρεχόμενων υπηρεσιών (εστίαση, ξενοδοχεία, κλπ.) με την οργάνωση σεμιναρίων (ΕΟΤ, Τουριστικές Σχολές, Πανεπιστημιακή Κοινότητα, Ιδιωτικές Εταιρείες) και τη δυνατότητα μετεκπαίδευσης (προγράμματα ΟΑΕΔ, επιμόρφωση ενηλίκων)

13. Τεχνική υποστήριξη για την επικοινωνιακή διαχείριση της κρίσης, αποτύπωση της πραγματικής κατάστασης, προσαρμογή των κατάλληλων μηνυμάτων και προβολή τους.
Συμμετοχή στο Routes Development Forum 2016 (23-26 Απριλίου 2016) για την ανάπτυξη νέων αεροπορικών συνδέσεων το έτος 2017.
Για την προώθηση στην Τουρκία
14. Τεχνική υποστήριξη για τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της αγοράς, προσαρμογή των κατάλληλων μηνυμάτων και προβολή τους.
15. Απλοποίηση των διαδικασιών χορήγησης visa σε Τούρκους πολίτες.

16. Διατήρηση της εφαρμογής των πιλοτικών προγραμμάτων μέσω των οποίων επιτρέπεται η είσοδος Τούρκων πολιτών για βραχύ χρονικό διάστημα χωρίς visa (Σένγκεν). Μάλιστα το/τα Υπουργείο/α θα πρέπει να επαναφέρουν τη συζήτηση της αναθεώρησης του κώδικα θεωρήσεων που θα επιτρέψει την υιοθέτηση του μόνιμου χαρακτήρα αυτών των πιλοτικών προγραμμάτων.

17. Χορήγηση αυξημένων πιστώσεων μέσω ΕΣΠΑ στα νησιά που πλήττονται από το μεταναστευτικό.

18. Χορήγηση άτοκων δανείων κίνησης για τις επιχειρήσεις.

19. Χρηματοδοτικά προγράμματα για την καταχώρηση διαφημίσεων σε μέσα κοινωνική δικτύωσης κλπ.

20. Επιδότηση ασφαλιστικών εισφορών προσωπικού σε τουριστικές επιχειρήσεις.

21. Προτεραιότητα σε εντάξεις του ΕΣΠΑ των τουριστικών επιχειρήσεων.

22. Προτεραιότητα σε εντάξεις του ΕΣΠΑ των έργων ανάπτυξης (δημόσια έργα, κλπ).

(Πηγή: Ιστοσελίδα neasamos)

Check Also

Τρίτη στην Ελλάδα η Σάμος σε πτώση τουριστικού τζίρου το 2020!

Την τρίτη μεγαλύτερη πτώση τζίρου στον κλάδο επιχειρήσεων τουριστικών καταλυμάτων στην Ελλάδα είχε η Σάμος …

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *