Παρασκευή , 29 Μαρτίου 2024
elen
Home / Galleries / Οδοιπορικό στο Λιμνονάκι και την παραλία Κυργιάννη – Φωτογραφίες και βίντεο

Οδοιπορικό στο Λιμνονάκι και την παραλία Κυργιάννη – Φωτογραφίες και βίντεο

Το Δεκαπενταύγουστο του 2016 πήραμε τα εφόδια μας για ένα οδοιπορικό και μια εξερεύνηση στις νότιες παραλίες Λιμνονάκι και Κυργιάννη.

Με τις φωτογραφικές μας μηχανές ανά χείρας, αρκετό νερό και φρέσκα φρούτα στο δισάκι ξεκινήσαμε για το χωριό Σπαθαραίοι. Όσες φορές κι αν κάνουμε τη διαδρομή, θα σταματάμε πάντα στο πιο ψηλό σημείο για να χαρούμε τη θέα από το καλύτερο φυσικό μπαλκόνι του Αιγαίου!
Η θέα προς τη Σαμιοπούλα την Ικαρία και τους Φούρνους αυτή τη φορά ήταν απολαυστική λόγω της πολύ καθαρής ατμόσφαιρας. Δείτε κάποιες φωτογραφίες από τη διαδρομή αυτή.

Φτάνοντας στην είσοδο των Σπαθαραίων στρίψαμε αριστερά στον στενό κατηφορικό δρόμο.
Στην πλαϊνή φωτογραφία μπορείτε να δείτε την πορεία με κόκκινο χρώμα της διαδρομής των 10 χιλιομέτρων που κάναμε ανάμεσα σε όμορφη βλάστηση και κυρίως σε απίστευτη θέα.

diadromi-limnonaki
Η διαδρομή Σπαθαραίοι Λιμνονάκι (κάντε κλικ για μεγέθυνση)

Ο δρόμος είναι στενός, όχι επικίνδυνος, με κομμάτια στρωμένα τσιμέντο και άλλα χώμα με πέτρες και νεροφαγώματα (επτά χιλιόμετρα τσιμέντο και τρία χώμα). Όποιοι χρησιμοποιήσουν κάποιο τζιπ θα έχουν πιο εύκολη διαδρομή από τα συμβατά αυτοκίνητα τα οποία υποφέρουν σχετικά.

Το Λιμνονάκι είχε πολύ ζωή (ανήμερα του Δεκαπενταύγουστου) με τους κατοίκους του να γεμίζουν τον αέρα με μυρωδιές ψητών που σου έσπαγαν τη μύτη. Ο οικισμός είναι γραφικός και όμορφος με τα σπίτια του το ένα πλάι στο άλλο να σμίγουν τις φωνές και τις παρέες. Στα αριστερό του είναι η όμορφη παραλία του Αράπη ενώ ο μικρός του κόλπος ήταν σχετικά ήρεμος και ολοκάθαρος. Γνωρίσαμε καλή παρέα, βγάλαμε αρκετές φωτογραφίες και κινήσαμε για μπάνιο και κατασκήνωση στην πλαϊνή παραλία του Κυργιάννη.
Στο χάρτη που σας έχουμε δείχνουμε με κίτρινο χρώμα την διαδρομή από τον τσιμεντένιο-χωμάτινο δρόμο, ενώ με πράσινο σας δείχνουμε το κρυφό μονοπάτι που μας σύστησαν οι ντόπιοι για πιο γρήγορα…

Φωτογραφίες από το Λιμνονάκι με το φακό του iSamos.gr

Βίντεο

Η παραλία Κυργιάννη είναι μια μοναχική παραλία με όμορφο βότσαλο στο έδαφος της και πέτρες (μικρές και μεγάλες) στο εσωτερικό της. Το νερό της είναι κατακάθαρο και δροσερό και το βάθος της τέτοιο ώστε δεν προβληματίζουν οι πέτρες του βυθού παρά μόνο στο ξεκίνημα.
Κάποια σκιά δίνουν μερικά αρμυρίκια η οποία προς το απόγευμα χάνεται. Η παραλία είναι ανοργάνωτη φυσικά και μόνο μερικά ίχνη δείχνουν κάποιοι να πέρασαν από εκεί, πολύ παλιά ή και χθες!
Θα χρειαστείτε νερό πόσιμο αν σκέφτεστε να μείνετε κάποιες ώρες, κάτι πολύ φυσιολογικό, αφού κανείς δεν πάει για μια απλή βουτιά εκεί!
Στο δεξιό της άκρο έχει λιμανάκι με προβλήτα και καταφύγιο γι αυτό και αρκετές ψαρόβαρκες βρίσκουν εκεί ήσυχα νερά. Κάποιες κατοικίες θερινές στον περίγυρο ίσως φιλοξενούν παραθεριστές που θέλουν οικιοθελώς να απομονωθούν και να γίνουν ένα με τη φύση..

Δείτε τις φωτογραφίες που συνέλαβε ο αδιάκριτος φακός μας και χάλασε την ηρεμία της. Μείναμε περίπου πέντε ώρες και δε νοιώσαμε κανένα ίχνος ζωής πλάι μας. Μόνο ο ήχος ενός μακρινού γαυγίσματος σκυλιού ανακατεύτηκε στιγμιαία με τις νότες των κυμάτων.

Φωτογραφίες από την παραλία Κυργιάννη με το φακό του iSamos.gr

Χάρτης της Google που δείχνει το σημείο που είναι η παραλία Κυργιάννη

Check Also

Πεζοπορία στο σπήλαιο του Αγίου Αντωνίου

Για το σπήλαιο του Αγίου Αντωνίου έχουμε γράψει παλιότερα (ΕΔΩ τα λεπτομερή στοιχεία). Πριν από …